tirsdag, februar 13

Fremtiden, Høsten 07

Nå ligge eg i forkant av Kinatur og søknadsfrist for skoleopptak neste år! Her e en liten smakebit på ka eg konne tenkt meg;

  1. 1. UiS Samfunnssikkerhet
  2. 2. HiA Statsvitenskap, årsstudium
  3. 3. HiA Statsvitenskap
  4. 4. HSH Branningeniør
  5. 5. MHG Journalistikk, avis- og nettavislinje
  6. 6. UiS Samfunnsfag med personalledelse
  7. 7. MHG Journalistikk, radio- og fjernsynslinje
  8. 8. HiA Sykepleierutdanning, Kr.sand
  9. 9. UiS Sykepleierutdanning
  10. 10. UiS Journalistutdanning
  • UiS = Universitetet i Stavanger
  • HiA = Høgskolen i Agder
  • HSH = Høgskolen Stord/Haugesund
  • MHG = Mediehøgskolen Gimlekollen (Kristiansand)
Nå e d slik at eg sette pris på ka du meine eg konne passa te av disse tingå. Eg har jo lang tid på meg te å tenka øve prioriteringsrekkefølgen.
Eg konne vel tenkt meg en tilbakemelding på valg nr.4

1 kommentar:

Anonym sa...

Finn! Eg e imponert over at du ligger i forkant! Eg har jo ikkje sett deg i hele dag,men no vet eg ka du har gjort på! Du har grublet og spekulert! Heia deg! Likte valgene dine. Kjenner en som går på brann studiet i Haugesund, så kan forhøre meg litt om det om du vil. Ellers ser eg du har søkt på ting i kr sand og stavanger. Bra, for da er sannsynligheten for at vi blir i samme by der! Tror du kan passe til alt du har satt opp, så vanskelig å gi noen råd der.. vi får ta en samtale på det når jeg har fått tenkt litt på det. Liker du rådene mine Finn? hmm..
Glad for at du vil vise Siri frem, for da får vi jo bli kjent med henne, og hun er virkelig verd å bli kjent med! (Ta det til deg Siri!) tata fra Naboen m stor N! hehe..