tirsdag, februar 13

Girlfriend

Mi Siri!
Desembers happening ..ehh, allright ..2007s happening!! eller.. Livets happening!?!? Time will tell... Men until then, I will try to treat her like...
Hadde folk visst kor utrolig fantastisk denne jentå e, hadde folk komt så langt inn i livet hennas som hu har tårt å føra meg, så hadde di alle innsett hvilken skatt hu inhabits.
Men disse ..hemmelighetane... som Gud har betrodd henna med, gavene ..talentene, di ska ikkje eg avsløra herånå. Those are up to every person to find. Eller ..opp te Siri å dela m kem hu vil. Men eg e takknemlig som får holda henna i håndå for whatever long hu måtte la meg få lov...

takk

4 kommentarer:

siri sa...

du e nydelige

(og drøye som la ut d forriga bilde:| hekkan)

hurra for deg og meg!

Finni sa...

Du, eg har ofte lurt på keffor du har så mange lure kommentarer?!

Mange andre som òg lige d! Di seie du e så innmari kule. (that makes me stolte) ..eg lot di lesa ønskebrevet :|

Eg kjøpe meg venner, du skrive deg venner ;]

[Hjerte....
...tegning]

Andrejazz sa...

Finn - jeg har tilbud å komme med.
Hvis jeg linker din blogg på sida mi, kan jeg få lov til å være alien på sida di?
pleeeeease...

Og husk:
Fjern ikke fluer fra din venns hode med øks.
(dagens kinesisk ordtak)

Solveig sa...

FIIIIIIIIIINN!

*Miss u like crazy...*